dagje Wilderness - Reisverslag uit Wilderness, Verenigde Staten van Christien - WaarBenJij.nu dagje Wilderness - Reisverslag uit Wilderness, Verenigde Staten van Christien - WaarBenJij.nu

dagje Wilderness

Blijf op de hoogte en volg Christien

04 April 2015 | Verenigde Staten, Wilderness

Vandaag bij de super een broodje, soepje gehaald en even de ogen uitgekeken in de mall.
Hier heb je een zeer gemêleerd publiek. Heel anders dan in Kaapstad hebben we hier nu meer tinten bruin, veel Chinees gemengd en qua blank lijkt t ook meer uiteenlopend van Oostblok tot ook best veel Italiaans achtigs.

Onderweg zagen we een farmersmarket dus we zijn er even langs gegaan. Allemaal houten marktplaatsjes waar mensen hun producten aanboden. De een fruit de ander bloemen, kunst, kleding en vooral eten. Het lijkt me echt van vroeger hèt weekend uitje voor de boeren. Er was een mevrouw uit Breda getrouwd met een Fransman die er stond met crêpes, eclairs en taarten. Een Poolse met Pools eten, english breakfast etc. Het stelde niet veel voor maar ik kon me er wel heel veel bij voorstellen een aantal jaren terug.
Bij een verkeerde afslag zagen we nog een leuk bokje in t wild. Geen idee wat t was.

Het lijkt ook of er hier in de omgeving minder Kasies (townships) zijn en dus ook minder bewakers en prikkeldraad. Het blijft een vreemd iets alhoewel ik me geen seconde onveilig heb gevoeld. De zee is ruig en het is langebroeken met fleece weer. Desalwelteplus nog steeds heerlijk om buiten op het ligbed onder het genot van een kopje thee dit te schrijven.

Terwijl ik het plaats komt er een flinke bui aan.

• 04 April 2015 - 18:58

Syl:

jaja gestremd persoon! Die houden we er in, haha
    Leuk dat ieder deel weer zijn eigen kenmerken heeft.
    Hopelijk het slechte weer voor even en morgen weer een mooie dag!
    Enne dat pamflet.... ik zal em ff overtypen naar meneer Translate ;-)