goedemorgen - Reisverslag uit Drieankerbaai, Zuid-Afrika van Christien - WaarBenJij.nu goedemorgen - Reisverslag uit Drieankerbaai, Zuid-Afrika van Christien - WaarBenJij.nu

goedemorgen

Blijf op de hoogte en volg Christien

27 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Drieankerbaai

Na een superdeludefriemelreis aangekomen in kaapstad. Van de vlucht zijn we niet moe geworden, we hebben gewoon lekker kunnen liggen onder uithangen en zijn lekker bediend beetje geslapen Een rustig AirPort we waren t laatste plane dat aankwam. Netjes opgepikt bij de gate en door een afrkiaanse jongeman naar de douane geduwd. In zijn Lamborghini ... Tot m'n eigen wielen aankwamen WoW slik haha.

Opgepikt d door een meneer van het reisbureau en die heeft ons de Black Heathrow lodge gebracht. Na een kwartier was het lokale tijd 0.00 uur. Dus een fles afr wijn die overigens heerlijk smaakte; hebben we Sjors we g z'n verjaardag gevierd.

Nu na een lekkere nacht geslapen en hop hop naar t ontbijt.
Waarom had ik een badjas gehaald?!?

• 27 Maart 2015 - 11:32

Syl:

Klinkt helemaal goed! Lekkere reis dus ondanks het ontbreken van de NBC. Leuk om mee te maken lijkt me.
    Mooie verjaardagverrassing. Ook daar zijn de cupcakes gearriveerd ;-) En tja die badjassen is wel ff komisch! Fijne dag verder! XX

• 27 Maart 2015 - 12:02

Thom:

Hey fijne broer van me, van harte goser. En zo te zien is de ontvangst helemaal top.
    Ik wens jullie een geweldige en onvergetelijke vakantie toe!