dagje zon zee - Reisverslag uit Wilderness, Verenigde Staten van Christien - WaarBenJij.nu dagje zon zee - Reisverslag uit Wilderness, Verenigde Staten van Christien - WaarBenJij.nu

dagje zon zee

Blijf op de hoogte en volg Christien

05 April 2015 | Verenigde Staten, Wilderness

Een rustig dagje aan zee. De anderen zijn even naar de winkel, broodjes en water halen. Het water uit de kraan is net als in Frankrijk chlorig. Ik luier lekker en laad me op voor de komende safari dagen.

Vanaf t terras Nog geen dolfijnen gespot maar wel een stelletje mousebirds. Ze gedragen zich een beetje als parkieten.

Gisteravond was het eten tegengevallen voor de anderen. Ik was voor een salade gegaan en die was lekker.

Bij buitenkomst regende het nog flink.
Als t regent ga je rondlopen met plu en zaklantaarn breng je mensen droog naar hun auto en dan heb je weer verdiend. Je kan zeggen wat je wilt maar voor elke situatie verzinnen ze een baantje.

Het is wel een omgedraaide wereld hier. Naast links rijden en lopen draait de zon ook anders. Wel van oost naar west maar via t noorden. Ik zat dus lang te wachten op t zonnetje. Uiteindelijk hebben ze bij terugkomst mijn ligbedje in de zon gezet. Dames zonnen en de heren een strand wandeling. Nu lekker met G een boekje lezen.

• 05 April 2015 - 19:39

Syl:

Dat klinkt als een lekker dagje... wel beeeeetje jammer van op dat zonnetje wachten haha ;-)
    Goed plan ff zenn voor de komende dagen op safari.
    Hier ook een zenn dagje... in t zonnetje, zonder wandeling, allemaal zalig buiten. En wie hijgde er het eerst van alle4? Verrassing ;-)
    Btw... wel veel lurkers op jullie blog, wel ongezellig ;-)