kaap de goede hoop - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Christien - WaarBenJij.nu kaap de goede hoop - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Christien - WaarBenJij.nu

kaap de goede hoop

Blijf op de hoogte en volg Christien

30 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Hermanus

Vandaag zijn we van Kaapstad naar kaap de goede hoop gereden. Een prachtige het langs de kust naar het natuurpark. Helaas hebben we geen springbokjes gezien maar we hebben wel en het struisvogels gespot en wat
En meerdere groepen bavianen. Je moet dus echt oppassen bij je broodje gaat eten want die wil je niet mee op schoot hebben. De kust is prachtig ik heb vanaf 56 of zeven verschillende soorten kust typen gezien, sommige met duinen een mooie witte stranden andere rotspartijen van alles wat. Wat woningen betreft is het ook heel vreemd, naast een Kasies is of wat ze noemen een township met golfplaten daken, staat er ineens een Vila wijk met grote muren eromheen prikkeldraad er boven en een bord erop met armed respons. Wat wil zeggen eerst schieten dan vragen wat ze komen doen. Op de weg kom je pick-ups tegen met daarin wat mensen die van hun werk naar huis worden gebracht, vele lopen langs de snelweg op de vluchtstrook te liften probeer bij stoplichten in een ander te verkopen. Wij hebben het warm en de airco aan en zij hebben nog een gebreeen mutsen op, een dikke jas de herfst is voor hun begonnen. Na cape point zijn we doorgereden onze volgende lodge in Hermanus.
Morgen een dagje chillen.

• 01 April 2015 - 20:21

Syl:

Heb deze gemist.... maar mooie rit dus naar Hermanus. Wel apart inderdaad die contrasten!